نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا اینقدر دیر ؟ یوونتوس یک ماه پیش پوگبا را فروخت

چرا اینقدر دیر ؟ یوونتوس یک ماه پیش پوگبا را فروخت

داستان کنسل شدن انتقال ویتسل به تیم یوونتوس هر لحظه پیچیده تر از گذشته می شود و هر منبعی به طرز موشکافانه ای این موضوع را بررسی می کند. در ادامه صحبت های سرمربی زنیت را در این باره می خوانیم. فردی که یوونتوس او را مقصر اصلی می داند.

 

او در این باره گفت:

 

مدیر ترانسفر یووه به من زنگ زد، اما قبل از آن من باید با مدیر تیم خودمان حرف می زدم. و او به من گفت کاری از دست ما ساخته نیست.

 

لوچسکو ادامه داد:

 

من نهایت احترام را برای تیم یوونتوس قائل هستم، آنها تیمی در سطح اول فوتبال دنیا هستند اما برای بازیکنی نظیر ویتسل نباید کار را به روزها و ساعات پایانی می کشاندند. ویتسل جانشین بی نظیری برای پوگبا بود اما آنها یک ماه پیش بازیکن فرانسوی را فروخته بودند.

 

سران دو تیم بر سر مبلغ 18 میلیون یورو و 3 میلیون یورو بونوس به توافق رسیده بودند اما تیم زنیت چون نتوانست جانشین مناسبی برای او پیدا کند، اجازه ی این انتقال را ندارد.

 

سرمربی در ادامه گفت:

 

زنیت تیمی بزرگ با هوادارانی رویا پرداز می باشد و ما نمی توانیم بی حساب و کتاب بازیکنان خود را به فروش بگذاریم. ویتسل پیشنهادات بزرگی را رد کرده بود و حتی اعلام کرده بود تا پایان سال 2017 که قراردادش می باشد در کنار ما خواهد بود. پیدا کردن جانشین او در طی 2 روز بسیار سخت است.

 

او ادامه داد:

 

در جلسه ی مربیان یوفا، همه از جمله مکس الگری دیدند که من مدام با تلفن حرف می زدم ولی نتوانستیم بازیکن مناسب و مد نظر خود را با قیمت منطقی پیدا کنیم.

 

سرمربی در بخش دیگری گفت:

 

بسیار راحت است که من را مقصر همه چیز بدانند اما واقعا ما وقت کافی برای این کار نداشتیم و این بسیار سخت است که مردم من را مقصر می دانند. ما همواره در ترانسفرها مشاوره می دهیم اما دخالتی در انتقال مستقیم بازیکنان نداریم. من حتی به او اجازه ی حضور در تست پزشکی را دادم و هر کاری لازم بود انجام دادم تا او یوونتوسی شود.

 

او در پایان افزود:

 

این احتمال هست که یوونتوس برای خرید وی در ژانویه اقدام کند اما یووه باید در زمان مناسب پیشنهاد خود را ارائه کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: